elin-von-k

Direktlänk till inlägg 19 augusti 2011

En sån där dag...

Av Elin Von K Kloow - 19 augusti 2011 10:53

Dagen började inte bra, eller ja... bra o bra men det hela började med att Linnea hade haft en liten "olycka" på mattan i badrummet och kom in till mig och gråt massor (jag var nyvaken o fatta inget)! Så efter dusch och skurning av golvet fick jag ta upp Lucas som skrek som en galning, det tog iallafall minst 40 minuter att lugna ner han.


Scenario 2: Linnea satt i vardagrummet och åt frukost medans jag mata Lucas i soffan, naturligtvis föll hon baklänges av stolen och det lilla bordet framför henne for iväg, mjölk i hela vardagsrummet inklusive alla möbler! *hjälp*! Lucas vansinnig...igen, trösta, torka och skura, mata, trösta och lägga Lucas igen! PUH! Så börja min dag! NÄSTAN komiskt men NEJ! Så nu sover Lucas fortfarande (han sovit över 2 timmar), jag passar på att storstäda hemma (passar även på att slänga ihop detta inlägget) Medans Linnea leker doktor och undersöker min fot!


Får se vad resten av dagen har att erbjuda... BRING IT ON!


;)

 
 
Evy

Evy

19 augusti 2011 13:28

nej men guu stackars linnea å jobbigt det måste vara när lucas skrek så länge.. jobbigt å mkt det blev för dig på en å samma gång hehe.. taskigt läge!

hur gick det med möblerna då gick det å torka bort det mesta eller?..

http://MyBloggNotYours.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin Von K Kloow - 18 september 2011 19:23

Nu snart börjar en ny vecka med mycket att göra! På fredag ska jag även hämta något väldigt speciellt:) Nästa helg ska vi flyttstäda huset i Grums, bläää säger jag bara! Det är såå mycket att göra där... vi var där under veckan för att börja lite men...

Av Elin Von K Kloow - 14 september 2011 19:57

Idag vakna Lucas upp med feber, den blev högre och högre under dagen, så idag har varit jobbigt för han. Tycker så synd om han, han verkar även ha ont men han kan ju inte säga vart eller vad det är så det är svårt! Nu sover han iallafall, trodde inte...

Av Elin Von K Kloow - 12 september 2011 22:23

Försöker nu äntligen pusta ut! I Lördags hade vi 30 års fest för niklas, det var trevligt men jag mådde inte så bra!! Det böjade redan på natten med att jag fick sån huvudvärk som bara blev värre och värre, senare blev det (ursäkta språket) JÄVLIGT h...

Av Elin Von K Kloow - 8 september 2011 21:38

Ja, som rubriken lyder! Nu skulle jag verkligen behöva mer tid! På lördag ska vi fira Niklas som fyller 30 år, så jag försöker förbereda en del där! Sen har jag 1000 andra saker att göra men..nevermind! Dom får komma sen.   Imorgon får jag morm...

Av Elin Von K Kloow - 31 augusti 2011 13:33

                             

Ovido - Quiz & Flashcards